寥若晨星

日常求评&求转。最近刷的比较多的:文艺复兴英国剧作家

Flo的《here we go again(lies lies lies)》中的几句歌词

I will never do cocaine again.

It will make me more insane than I already am, yes I am.

And I will quit smoking too, so I get harder when I make love to you.

我将再也不嗑可*因了,我已经很疯了,那玩意儿会把我变得更疯。

我也将戒烟,这样我跟你做*的时候就更能硬得起来。

两句flo自己写的歌词,诚邀全世界都来品品这个小疯子flo。

评论(2)

热度(17)